Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ 14

Είπαμε " και του χρόνου", αλλά είμαστε και πάλι εδώ στον παλιό χρόνο  ...καλημέρα σας!
   Έτσι είναι όταν δεν έχουμε σχολείο ο χρόνος απλώνεται μπροστά σου ...μεγαλώνει!Κάθε μέρα μοιάζει με γιορτή!Το πρωί ετοιμάζω το πρωινό της οικογένειας χωρίς βιάση και τυφλό σύστημα.
Ξεζουμίζω στοίβες από πορτοκάλια για να θωρακίζουν τον οργανισμό τους με τη βιταμίνη C.Τα κακομαθαίνω αλλά μ΄αρέσει τέτοιες μέρες!!!!!!!!!!!
Και δε σας είπα, το τραπέζι δεν άργησε να γίνει...και στρώθηκε...και φόρεσε τα καλά του....και τα δαχτυλίδια άρεσαν πολύ!Έτσι τα χάρισα και έκανα άλλα που τα χάρισα και αυτά για να κάνω άλλα.




Και ενώ το κρύο έξω σφίγγει, μέσα ζεσταινόμαστε με το τζάκι,  που ναι ξέρω, κάνει ατμόσφαιρα και δημιουργεί θαλπωρή, αλλά έχει και πολύ παρασκήνιο που δεν είναι και τόσο ρομαντικό.Ξύλα που πρέπει να ανεβούν, που στη μεταφορά τους λερώνουν, στάχτες και μπλα μπλα τα γνωστά.Μου κουβάλησαν που λέτε αυτό το χαρτόκουτο.
Μου έφερναν ξύλα, αλλά όσο το έβλεπα μέσα στο σαλόνι τόσο έβγαζα καπνούς και δεν είμαι εγώ το τζάκι.Το πήρα που λέτε και το έντυσα με χαρτί κουζίνας και ατλακόλα.Το κουτί έδεσε πιο καλά και κλείσανε όλες οι τρύπες και τα ανοίγματα που είχε.
Μετά το έβαψα και στη συνέχεια προσπάθησα να εφαρμόσω και την τεχνική κρακελέ τρομάρα μου, αλλά δε μου βγήκε καλό.

Δεν το έβαλα όμως κάτω, το στόλισα με λουλουδάκια από χαρτοπετσέτες αγαπημένο μου θέμα και...
Τώρα δεν με πειράζει καθόλου να το έχω μέσα στα πόδια μου αφού είναι όμορφο και δε λερώνει.
Οι μέρες μπορεί να είναι μικρές ακόμη αλλά οι μεγαλύτερες νύχτες στις γιορτές των Χριστουγέννων είναι μαγικές και νομίζω πως επιτρέπονται κάποιες ατασθαλίες.Μα τι νόστιμα που είναι τα "βρώμικα"...ακόμα κι όταν ετοιμάζονται στο σπίτι και δεν είναι απ΄έξω.Τα παιδιά με κάτι τέτοια εκτός προγράμματος χαίρονται, μαζί τους χαίρομαι κι εγώ.
Με αυτά και με κείνα περνάνε οι μέρες στις Χριστουγεννιάτικες διακοπές,έτσι σε  λίγες ώρες θα αποχαιρετήσουμε τον παλιό χρόνο και θα υποδεχτούμε με χαρά και τυμπανοκρουσίες το νέο έτος, θα ανταλλάξουμε ευχές για Καλή Χρόνιά με Υγεία και Ευτυχία.Αφού τελειώσω με τον υπολογιστή,ρίξω και άλλα  ξύλα στο τζάκι,σκεπάσω τα παιδιά μου που έπεσαν για ύπνο, θα τραβήξω για το κρεβάτι μου χαλαρά, χαμογελαστά.Είναι γιατί στο δρόμο προς την κρεβατοκάμαρα βλέπω τον πίνακα...
  Έτοιμο μέσα στην κορνίζα του είναι σαν μου κλείνει το μάτι και να μου λέει."Περνάει ο καιρός Μαρία , ξεκινάς την αντίστροφη μέτρηση και όλο και κάτι καλό θα λάμψει".
Καλή σας μέρα φίλοι μου!Καλή Χρονιά!Χρόνια Πολλά!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου