Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

ΚΕΚΑΚΙΑ ΡΑΣΜΠΕΡΙ

    Η μια μου κόρη  έχει γίνει χορτοφάγος και έχει κάνει στροφή στην υγιεινή διατροφή.Η άλλη δίνει πανελλήνιες και ο υιός από αγώνες σε αγώνες σε μια πάλη  προσπαθεί κάθε φορά να κατεβάσει το χρόνο του.Κι εγώ μια μαμά τριών αγγέλων κάθε μέρα σηκώνω τα μανίκια μου για τις νέες περιπέτειες που μου ετοιμάζουν. Να κάνω γλυκό χωρίς γλυκαντικό; Αντικατέστησα τη ζάχαρη με το μέλι σε μια συνταγή που βρήκα στο διαδίκτυο αλλά τους φάνηκε άγλυκο. Χρησιμοποίησα ράσμπερι για να δώσω λίγο χρώμα... τους ξίνισε.

   Αποφάσισα να ακολουθήσω την πεπατημένη και να σταματήσω για λίγο να προσπαθώ να ικανοποιήσω επιθυμίες.Το δικαιούμαι άλλωστε μετά από μια δύσκολη,φορτωμένη και απαιτητική χρονιά.Να η δική μου άποψη τελεία και παύλα.

Για 24 καπ κέικ
 
600γρ αλεύρι
2κ.γ μπέκιν
1κ.γ.σόδα
1κ.γ.αλάτι
100 γρ.βούτυρο
250γρ. ζάχαρη καστανή
4 αυγά
2 γιαούρτια
2 βανίλιες
ξύσμα 1 λεμονιού
3 κούπες ράσμπερι


Ψήσιμο στους 200 βαθμούς για 25 λεπτάκια περίπου.
Τα ράσμπερι τα παίρνω κατεψυγμένα και τα βάζω κατευθείαν στο τέλος χωρίς να τα ξεπαγώνω.Αυτά αμέσως προσαρμόζονται και με τρελαίνει το χρώμα που δίνουν.

    Τα ετοιμάζω τα στολίζω  και έτσι  μπορώ να εξαφανίζομαι με λιγότερες ενοχές για ώρες από το σπίτι.Άδειασα όλα τα βιβλία μου από την τραπεζαρία που βαρέθηκαν λέει να τα βλέπουν-τα παιδιά μου-.Και μετέφερα το πεδίο δράσης μου στο σχολείο. Μεταμορφώθηκε σε εργαστήριο κατασκευής και αναπαράστασης μυθολογικών πλασμάτων. Το θέλω το παραμυθάκι μου δεν μπορώ χωρίς τη συντροφιά του . Με βοηθάει να παλεύω  τους φόβους μου , να διώχνω τις ανησυχίες μου και γλυκαίνω τους πόνους μου.
Είπα να γλυκαίνω;Ορίστε ένα γλυκάκι από τα χεράκια μου για να σας γλυκάνω !!!!
Καλή μέρα φίλοι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου