Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

ΚΥΡΙΑΚΗ -ΣΠΙΤΙ - ΜΟΝΗ

   Τέντωσα κάθε σπιθαμή του "δίμετρου" κορμιού μου. Ησυχία... Δεν είναι εδώ η Παναγιώτα να γαργαλίσει  το Μιλτιάδη ...

Σύρθηκα στην κουζίνα, ετοίμασα φαγητό ,κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο! Δεν είναι η Ευρώπη εδώ να υπερασπιστεί την αθώα κοτούλα... Έκανα τον καφέ μου και βγήκα στο μπαλκόνι. Απόλαυση ανάμεσα στη σιωπηλή έκθεση της φθινοπωρινής συγκομιδής μου.

 Λίγα μήλα, κυδώνια, ρόδια...μερικά καρύδια. Το σπίτι σε τάξη ...δεν είναι εδώ ο Μιλτιάδης να ανακατέψει... 
   Μπορώ να ακούσω τα τραγούδια που θέλω , σε όση ένταση θέλω!Να λικνιστώ σε χορογραφία δικής μου επινόησης σαν σταρ σε μιούζικαλ... Να κάνω στον καθρέφτη τις γκριμάτσες που θέλω ...να βγάλω τους άναρθρους ήχους που μπλέκουν  στον ουρανίσκο μου.

Να αγκαλιαστώ με την κουβερτούλα,να βάλω μια ταινία , να αδειάσω  το μυαλό και να κάτσω χωρίς βιάση...
    Έχω δύο ωρίτσες ακόμα μόνο για μένα!Τόσο όσο...
Απολαμβάνω!!!
Καλημέρα κόσμε!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα μανούλα!! Απόλαυσε την ησυχία σου τώρα που μπορείς γιατί όταν έρθουμε ξέρεις τι σε περιμένει �� φιλάκια πολλά❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή