Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

ΔΙΨΑΣΑ...

Καλημέρα από μια όμορφη Καβάλα λουσμένη στο φως της Ανατολής. 

Πατήσαμε πάτρια εδάφη μετά από ένα πολύ καλό ξεκούραστο ταξίδι! Ένα ταξίδι γεμάτο από στιγμές αξίας ανεκτίμητης. Χαιρόμαστε που είστε στις ζωές μας,που καταφέραμε αυτήν την εκδρομή,χαμογελάμε και μόνο στη θύμηση σας!!!!Να είμαστε όλες και όλοι γεροί πάλι να ανταμώνουμε.


Υ.Γ. Η Ειρήνη με άφησε μόνη να πάει να δει τον ανιψιό της που θα πάρει το ίδιο καράβι. Τέτοιες στιγμές έχω έμπνευση....


Υ.Γ.2 Και από ότι φαίνεται απεριόριστο χρόνο για αμπελόφυλλο σοφίες....Το αμαξάκι σώο και αβλαβές το παρέλαβα όπως το άφησα πάνω στην Παναγία.Να έχει ωραία θέα...
Υ.Γ. 3 Πριν ξεκινήσω πήγα να φορέσω μια μπλούζα που φορούσα όταν ήρθα στη Μυτιλήνη. Ασφυκτιούσα μέσα της .Οπότε με βόλεψε να σκεφτώ ότι η μπλούζα μπήκε στο πλύσιμο. Αυτό το πρωινό περπάτημα μέχρι την Παναγία, ήταν πολύ αναζωογόνητικο ,πρώτη μέρα μιας καινούριας " εποχής" της μετά Μυτιλήνης!!!!!
Υ.Γ.4 Κούνια που μας κούναγε ότι περιμέναμε να γυρίσουμε από το νησί με μοναδικές αποσκευές τα κορμιά μας.Το' χει το ριζικό μας από ότι φαίνεται να σαμαρωνόμαστε! 

Υ. Γ.5 Η Ειρήνη από ότι φαίνεται είναι ή ακόμα σε αναζήτηση του ανιψιού ή τον έχει βρει και παίζει σε επανάληψη όλες τις συμβουλές για ασφαλή οδήγηση και περιήγηση στο όμορφο νησί Ικαρία,τις οποίες τις είπε τηλεφωνικώς, ηχογράφησε σε ηχητικά μηνύματα,τις επανέλαβε στη μαμά της ότι της έδωσε......

Κι εγώ παίζω με σέλφι και φτύνομαι να μη με ματιάσω...

Ήρθε...φεύγουμε ...επόμενος σταθμός Κάριανη!
Επόμενη στάση στα όνειρά μας ... επόμενη συνάντηση ποιος ξέρει τι η μοίρα θα μας φέρει; 

Υ.Γ.6 Το ακούω σε επανάληψη ,φρέσκο και αγαπησιάρικο για τη μελωδία , το ρυθμό, τους στίχους...Σας το αφιερώνω σε όλες τις κατοίκους της στρουμφοκατοικίας γιατί ξέρω ότι θα κάνει ένα κλικ σε κάθε μια ξεχωριστά...

Σ´ έκρυψα μεσ´ τους φόβους μου,

 να μην σε βρουν οι λύπες.
 Μεσ´ τη φωτιά σε κοίμησα 
και έφυγα μακριά.
 Και άκουγα στο δρόμο μου
 τα λόγια που δεν είπες.

 Χάθηκα μεσ´τις νύχτες σου ακόμα μια φορά.
 Μεσ´το φιλί σου δίψασα μια ζωή να ζήσω, 
σε μια καινούργια θάλασσα,σε μια καινούργια γη. 
Τα μάτια μου τα έκλεινα, για να σε συναντήσω, 
νύχτα μου ατελείωτη και μοίρα μου κρυφή. 

Άνοιξα το παράθυρο, 
στη μέρα να μιλήσω 
Και είδα μέσα στα μάτια σου
 τον ήλιο να περνά. 
Ήπια απ´το ποτήρι σου
 τον πυρετό να σβήσω. 
Στάχτη μου εσύ και ελπίδα μου
 να γεννηθώ ξανά. 

Μεσ´το φιλί σου δίψασα μία ζωή να ζήσω.
 Σε μια καινούργια θάλασσα, σε μια καινούργια γη. 
Τα μάτια μου τα έκλεινα, για να σε συναντήσω.
 Νύχτα μου ατελείωτη και μοίρα μου κρυφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου