Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ

Πειράματα μέσα στο εργαστήριο των σκόρπιων συναισθημάτων μου! 
Ένα φθινοπωρινό πρωινό, σκέψεις και αισθήματα πώς μπορούν να τοποθετηθούν με αρμονία;
Με το γνωστό εναλλακτικό τρόπο. Απασχολείς το μυαλό σου με υποκατάστατα.
Ένα γλυκό υποκατάστατο μπορεί να εκπληρώσει γευσιλαιμαργικές ανάγκες.
Έχουμε λοιπόν και λέμε, το βρήκα στο διαδίκτυο εδώ
Μπισκότα πραλίνας φουντουκιού με τρία υλικά.Εύκολο μου φάνηκε και το εκτέλεσα μόνο που δεν πρόλαβα να τα  βγάλω φωτογραφία ψημένα.Από το φούρνο στην κατανάλωση.Νόστιμα αφού εξαφανίστηκαν στο πιτς φιτίλι αν και μου άπλωσαν, μάλλον τα έψησα παραπάνω από όσο έπρεπε.
 Επίσης δοκίμασα μια συνταγή κέικ από παλιά που έχει 100% επιτυχία να την ψήσω σε φορμάκια και να κάνω τα πρώτα μου cupcake τα οποία δεν παρέλειψα να στολίσω με σαντιγύ ελαφρώς χρωματισμένη κίτρινη για να δέσει με τη γεύση λεμόνι , κανέλα που τους έδωσα.
Υλικά για το κέικ:
4 αυγά 
1,5 ποτήρι ζάχαρη
1 ποτήρι λάδι
1 ποτήρι νερό
3 ποτήρια αλεύρι
1μπέκιν
1 βανίλια 
ξύσμα πορτοκαλιού
Εγώ αντί για ξύσμα πορτοκαλιού έβαλα ξύσμα λεμονιού και κανέλα.Περί ορέξεως...


Την καληνύχτα μου!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου