Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

...ΦΤΙΑΞΕ ΓΛΥΚΟ!!!

Έχεις διάβασμα; Φτιάξε γλυκό!
Έχεις δουλειά; Σκέψου τα υλικά! 
Σοκολατόπιτα της Έλλης από την Κάριανη!
1 βιτάμ 
2 ποτήρια ζάχαρη
6 αυγά 
1,5 ποτήρι αλεύρι
8 κουταλιές της σούπας νερό
4 κουταλιές της σούπας κακάο
1 μπέκιν και 2 βανίλιες

Βάζω τα υλικά στο μπολ και τα αφήνω να μαλώνουν καθώς η σκέψη μου τρέχει στις εκθέσεις που έχω να γράψω....Χμμ κοιτάζω τις σημειώσεις με τη συνταγή! Δεν έχω γράψει ούτε τους βαθμούς ούτε για πόσα λεπτά πρέπει να τα ψήσω. Πετάω το ταψί στο φούρνο γυρίζω το διακόπτη στους 200 και θα προσέχω....να μην το κάψω! Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή με όλα μου τα βιβλία και τα τετράδια ανοιχτά. Πιάνω στυλό και διακτινίζομαι στο σχολείο. Ο καλός μου γείτονας μου έχει έτοιμη τη ζύμη που του ζήτησα. Να φτιάξω καρδιές για την αξία της αγάπης όπως είχα προγραμματίσει, ή να να ξεστρατίσω για λίγο σε κάτι πιο Πασχαλινό; Κουνελάκια , Κοτοπουλάκια,Προβατάκια;Μμμμμ! Το γλυκό μύρισε!Τι κρίμα! Δεν κράτησα ώρα να τη σημειώσω .
Βγάζω το ταψί να κρυώνει και ετοιμάζω το σιρόπι.
1 ποτήρι ζάχαρη
2 ποτήρια νερό 
λίγο λεμόνι.

Μέχρι να γράψεις μια έκθεση  140 λέξεων γλυκό και σιρόπι έχουν έρθει σε χλιαρή θερμοκρασία. Με το "To sum up..." ολοκληρώνεις το σιρόπιασμα και πας για τη δεύτερη!Με έναν πήδο μεταφέρομαι σε άλλο χρόνο ...χιλιάδες χρόνια πριν...κάπου στη Ελλάδα, κάπως σαν παραμύθι, στέκομαι σε μια άκρη και μετρώ τα κεφάλια της Λερναίας 'Υδρας.6, 7, 8, 9...Θέλω άλλα τρία και ένα δαυλό με φωτιά για να τα καίει γιατί κόβεις ένα βγαίνουν δύο κι άμα κόβω χωρίς να καίω δε θα μου φτάσουν τα μπαλόνια!
Η πόρτα έκλεισε! Έχουν φύγει όλοι και είναι ώρα να κάνω το γλάσο.
200γρ. κουβερτούρα
μισό φλιτζάνι γάλα
1 κουταλιά βούτυρο.
Καθώς ζεσταίνω και ανακατεύω το μείγμα σκέφτομαι να αντισταθώ στις όμορφες αλάνθαστες και ατσαλάκωτες κατασκευές που βγαίνουν πρώτη μούρη στο facebook με όλα τα πασχαλινά που έχουν την  τιμητική τους αυτές τις μέρες.Ποιο παιχνίδι θα βρω, με τη βοήθεια ποιου μαγικού την ανατροπή να κάνω,  στην τάξη τα πάνω κάτω... να φέρω  Πάσχα που όλα να τα αλλάξει...Ρίχνω το μείγμα αφού έχει κρυώσει το γλυκό.

Να μην ξεχνάω πως έχω και διάβασμα! Τότε να το διακοσμήσω με φράουλες και ακτινίδια!Τι καταπληκτική ιδέα!!!! 
Είναι απίστευτο αυτό που  μου συμβαίνει!!!Ένα μυαλό και δεν μπορώ να το συμμαζέψω . Πώς έχω μπλέξει έτσι; "In conclusion..." πάει και η δεύτερη ,πάει και η ώρα 12 , πάει και η μέρα, ο μήνας , ο χρόνος ...Αχ πουλάκι μου ...καταστράφηκα!
Άντε βρε ας φάμε το γλυκό μπας και στρώσουνε τα πράγματα! Έλα να βοηθήσει λίγο και η σπάτουλα της ζαχαροπλαστικής ...Καλη...μέρα!


1 σχόλιο:

  1. Μου τρέχουν τα σάλια...φιλενάδα.Χμ,κι εγώ που νόμιζα ότι συνεχίζεις τη δίαιτα...Αnyway,θέλω κι εγώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή