Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ....

Την Κυριακή βρέθηκα στην εκδήλωση για παιδιά που διοργάνωσε η Ένωση Αστυνομικών μαζί με το  Ιππικό Σύλλογο Δοξάτου! 
Να βοηθήσω λέει στην κατασκευή αλόγων με τα παιδάκια και  λίγο στο κουκλοθέατρο του καλλιτεχνικού εργαστηρίου του Φιλανθρωπικού Σωματείου Χωριστής.Έτσι μου είπε η κυρία Ειρήνη Μπουτάκη και εγώ προσφέρθηκα χωρίς να λογαριάσω την  αργία.
Ετοιμάστηκα λοιπόν με όλα μου τα σύνεργα και εμφανίστηκα στον υπέροχο χώρο του ιππικού συλλόγου και μια και δυο αφού στρώσαμε τα υλικά μας κάλτσες, κόλλες, ξύλα ,μαλλάκια και αυτιά ξεκινήσαμε και δεν σηκώσαμε κεφάλι παρά μόνο όταν τελειώσανε τα υλικά για πάνω από 100 αλογάκια!


Τα παιδιά του καλλιτεχνικού εργαστηρίου Φιλανθρωπικού Σωματείου Χωριστής παρουσίασαν για άλλη μια φορά με επιτυχία την παράσταση "Μαγεμένη ευχή "  του  συγγραφέα Δημητρόπουλου Παναγιώτη.

Κι εγώ ήμουν εκεί να τα καμαρώνω!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου