Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

ΑΧ! ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !

Αχ ! Καρδιά μου! Βαστάς;
Το μεγάλο να νιώσεις μικρό;
Το δυνατό να ακούσεις σιγανό;
Τη θωριά να τη δεις με μια φευγαλέα ματιά;
Αχ! Καρδιά μου ! Χωράς;
Σε περιθώρια , με όρια, με συμβάσεις και περιφράξεις;
 Αχ! Καρδιά μου! Διψάς;
Με σταλαγματιές χαράς μπορείς να ξεδιψάσεις;
Και αν λαχταράς...
 να ζήσεις αυτό για το οποίο είσαι πλασμένη;
Να αγαπάς;

Αγάπα !Αγάπα !Αγάπα!
Όπως μονάχα εσύ ξέρεις!
Όπως εγώ έχω μάθει
θα σου πλέκω τα δάχτυλα
στις παλάμες μου να κουρνιάσεις.
Θα πλησιάζω το μάγουλο στις ρωγμές
να γλυκάνω τον πόνο.
Και τις πηγές ...Αχ! Καρδιά μου! 
Πώς θα γιάνω;
Ο χρόνος που λεν δεν φτάνει.
Όσα κόλπα γνωρίζω
δεν πιάνουν καλά να σε κάνουν.
 Αχ!Καρδιά μου! Βάστα!
Μη με προδώσεις!
Σε χρειάζομαι για στιγμές 
μικρές και μεγάλες.
Αν θυμώσει, αν σιωπήσει,
αν στερέψουν τα όνειρά μου,
αν αέρας θα φυσήξει
ποιος το χέρι μου θα κρατήσει,
αν καρδιά μου χαθείς 
μέσα στη θλίψη;


  Αν συνεχίσω έτσι με βλέπω σε βραδιά ποίησης να κάνει την απαγγελία η Παξινού σε στυλ "και το μυαλό σου είναι θολό και το δικό της πιο λειψό...και σας θολώσαν τα λεφτά γεια σου ποιητή μου φαφλατά!"Ακόμα βλέπω την Ιωάννα να κάνει την ανάλυση "τι θέλει να πει ο ποιητής... " Την Ειρήνη και τη  Γωγώ δεν τις  βλέπω γιατί θα έχουν  πέσει στα πατώματα.
  Αχ! Φίλες μου καλές! Πωπωπωπω! Μου χει θολώσει το μυαλό! Δέσποινα κράτα μας γερά πριν αρχίζω να βγάζω φτερά και πωπωπω και κικιρίκου χαθεί η σοβαρότης που μας διακρίνει και χάσω και την καρδιά και το νιονιό...
  Φιλαράκια μου αγαπημένα σας στέλνω την καληνύχτα μου ένα λεπτό πριν τις 12 σαν την Σταχτομπούτα θα τρέξω να χωθώ κάτω από τα παπλώματα και θα συνεχίσω να γελώ πνιχτά με του Φανφάρα τα καμώματα.
  Ρούχο παραφορεμένο η Θλίψη.Αφήστε τα! Δεν μας πάει!!!
  Καληνύχτα και καλημέρα να έχουμε!


 



3 σχόλια:

  1. "Φτερά μη ζητάς!Μάθε να πετάς!Πέτα!Πέτα!Πέτα!"
    Στα όνειρα και στις αλήθειες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Δέσποινα!Το προσπαθώ, ξέρεις πόσο πολύ το προσπαθώ!Πού θα πάει! Θα τα καταφέρω κάποια στιγμή...μα με φτερά, μα με μπαλόνια θα πετάξω!Σας αγαπώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω εσείς τι λέτε...μα το μυαλό μου είναι θολό και πω πω πω και πω πω πω ...και με τρελαίνει όλο αυτό και θέλω κι εγώ να ερωτευθώ γιατί είναι λόγος για να ζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή