Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

ΑΧ ΦΛΕΒΑΡΗ, ΘΥΜΩΣΙΑΡΗ!!!

   Όσο και αν φλεβίσεις ... καλοκαίρι θα μυρίσει!!!

Κόντρα στο θυμό του Φλεβάρη χειροτέχνησα μπισκοτάκια  σοκολάτας μια συνταγή που βρήκα εδώ χωρίς να βάλω όμως τον καφέ , το αλάτι και χωρίς να τα πασπαλίσω με άχνη. Βέβαια πρόσθεσα λίγο ακόμα αλεύρι .


Δοκίμασα την ίδια συνταγή χωρίς το κακάο. Για να γλυκάνω τη μουτρωμένη μέρα συμπλήρωσα χρωματιστή τρούφα και γέμισε χαμόγελα το δωμάτιο!
 Ανάμεσα στα φουρνίσματα ξέκλεψα λίγο άραγμα για καφεδάκι και ένα κομμάτι κέικ με πικραμύγδαλο και σοκολάτα, σε πιάτο με γουρουνάκια ... έτσι για αντίδραση στον γκρινιάρη μήνα που κλαίγεται για τις κουτσές μέρες του!

Για να είμαι έτοιμη να υποδεχτώ με όλες τις τιμές τον καινούριο μήνα που θα μας αλλάξει εποχή και διάθεση, έπλεξα τα μαρτάκια μου για τους μικρούς μαθητές μου.
Βρήκα χελιδονάκια στην αγορά  και τα χρησιμοποίησα για τα βραχιολάκια  των  κοριτσιών  μου στο 5ο.
Φέτος είπα, αντί για πλεκτό, να γυρίσω στον παραδοσιακό, στριφτό μάρτη.Νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα που έχω φτιάξει!!! Άλλαξα τα λουλούδια στο βάζο και ας επιμένει έξω να πασπαλίζει νιφάδες "παπλωματάκια"

Στα πολύ γρήγορα,συσκεύασα λίγα μπισκότα σε σακουλάκι που έδεσα στον φιόγκο του ένα μαρτάκι με κουμπάκια! Έτοιμο το τρυφερό δωράκι μου!
 Έτοιμη νομίζω κι εγώ! Καλός ήσουν Φλεβάρη μου ! Δε λέω , μα ήρθε ο καιρός να σε αποχαιρετήσουμε... Να προχωρήσουμε ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου