Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...

Το κρυφτούλι παίζεις μαζί μου;
  Και πώς θα σε βρω;Πώς θα σε χαρώ;
   Μήπως είμαι μεγάλη για τέτοια παιχνίδια;
     Τι άλλο μπορώ να κάνω παρά να σε σκέφτομαι ώσπου να κάνεις την πρώτη κίνηση;Τι  άλλο έχω να κάνω από το να είμαι εδώ και να σε περιμένω;
    Ένα σου άγγιγμα, θα είναι το μαγικό φίλτρο που θα με κάνει ξανά νέα.Ένα σου φιλί θα ανάψει τις πυγολαμπίδες της καρδιάς μου και από την έκρηξη θα γίνω ξανά μικρή.Ένα σου χαμόγελο θα φωτίσει τα όνειρά μου.Πότε θα μου απλώσεις τα χέρια να χαθώ στη φλογισμένη σου αγκαλιά.Ένα σου βλέμμα είναι αρκετό για να βουλιάξω στα απύθμενα πηγάδια του μυαλού μου.Όμως εσύ αργείς και εγώ είμαι εδώ και σε περιμένω.

    Οι παιδικές φωνές στις αυλές θα σωπάσουν για να ξεχυθούν στους δρόμους και στις παραλίες.Η λεβάντα κρατάει σε αναμονή τα μπουμπούκια της.Σε περιμένει!Δίπλα το γιασεμί έβαλε τα καλά της για το καλώς όρισμα και η μανόλια Θεέ μου!Τι άρωμα !Για σένα, μόνο για σένα το ετοιμάζει.
   Αργείς και άρχισα να φοβάμαι!Ανησυχώ!Μην ήπιες της λήθης το νερό και με ξέχασες;


"Αχ! Αγάπη μου στα χείλη στάξε να το πιω...
και αν σε ξεχάσω κι αν σε αρνηθώ.....
και πάλι εσένα θα αγαπώ...!!!"


                 


                       
Γιατί αργείς ;Σε περιμένω καλοκαίρι μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου