Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ

   Απόψε το βράδυ μετά από πολύ καιρό τράβηξα πικέ κουβέρτα επάνω μου.6 και 57 το πρωί, το θερμόμετρο έξω λέει 18 βαθμούς.Με εκπλήσσει αυτός ο καιρός με τα γυρίσματά του.Το πρόγραμμα σου λέει περιλαμβάνει οικιακές εργασίες,άντε και καμιά βόλτα στην παραλία,αλλά σίγουρα όχι βουτιά στη θάλασσα.Μπορεί να μη βρέχει ευτυχώς, όμως ακόμα και αυτή η ψύχρα μου φέρνει μια μελαγχολία.Σημάδι ότι το αγαπημένο μας καλοκαίρι πλησιάζει στο τέλος του.
    
  Θυμάμαι πάντα τον μπαμπά μου μετά το δεκαπενταύγουστο να λέει:"Πάει το καλοκαίρι.Αυτό ήτανε."Τα ίδια έλεγε και για τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα αρκετές μέρες πριν να τελειώσουν και τότε θύμωνα μαζί του γιατί ένιωθα πως με αυτές τις κουβέντες του έκανε όλα τα ωραία να τελειώνουν πιο γρήγορα."Πάντα ήθελες να τελειώνεις τις δουλειές σου γρήγορα μπαμπά..." Όμως εγώ δεν είμαι έτσι.Αντιστέκομαι.
   Το ημερολόγιο λέει 18 Αυγούστου.Σιγά μην κλάψω.Έχουμε μπροστά μας δύο ολόκληρες εβδομάδες.Κάποτε η άδειά μου διαρκούσε τόσο και είχα τρελή χαρά.Μέσα το θερμόμετρο λέει 21 βαθμούς και με κλειστή την πόρτα,αλλά ο ουρανός είναι καθαρός και ο ήλιος ανέτειλε λαμπερός.Είναι αρκετά αυτά για να φύγουν από μέσα μου οι μουτζούρες;Θα δείξει.

    Η γειτονιά μου έχει αδειάσει και σήμερα αποχαιρέτησα και τους φιλοξενούμενούς μου...ίσως γι΄αυτό αυτή η πίκρα στα χείλη.Όμως εχθές ο αγαπημένος κύριος Χρήστος από δίπλα, μου έστειλε τις κολοκύθες για τη φθινοπωρινή διακόσμιση και αυτές με τα πορτολαλιά τους χρώματα μου φέρνουνε πεταριστά πεταλουδένια φτερουγίσματα...Κάτι γυρεύω να πιαστώ.
   Και επειδή θέλω πάντα να βρίσκω ομορφιές και στα σκούρα...θα σηκωθώ από τα στρώματα για να μη με πάρει πάλι ο ύπνος και θα προγραμματίσω ένα "ονειρεμένο πρωινό ξεκίνημα".Τώρα πώς θα το κάνω αυτό δεν ξέρω...μάλλον εργασιοθεραπεία.

  Καλημέρα φίλοι μου.Εύχομαι τα καλύτερα!

  Η θερμοκρασία ανέβηκε στους 24 βαθμούς...αυτό κι αν είναι αισιόδοξο.

  Καλημερούδια και καλή βδομάδα!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου