Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ

Το ημερολόγιο ερασιτέχνη μπογιατζή
"Το σπίτι χρειάζεται βάψιμο".Έκανα τη διάγνωση και προετοιμάζω το έδαφος πριν από το Πάσχα.Κανενός το αφτί δεν ιδρώνει αλλά το δικό μου μυαλό έχει πάρει φόρα και καταστρώνει σχέδια.Άνοιξα τα κιτάπια μου με τα χρωματολόγια, ενημερώθηκα για τις τελευταίες τάσεις και ανακοίνωσα "Εγώ θα βάψω". 

1η μέρα 
Ξεκίνησα από το χαμηλοτάβανο μπάνιο.Ετοίμασα το χώρο, φόρεσα τα ρούχα της "δουλειάς" πινέλα, βούρτσα κ.λ.π.Το έκοψα γύρω γύρω και στη συνέχεια βουτάω τη βούρτσα την τινάζω και μόλις σηκώνω το χέρι ακούω πλατς πλατς.Μόλις δημιούργησα και χωρίς να το θέλω έργο τέχνης γύρω μου.Απέναντι στον καθρέφτη έμεινα να κοιτάζω το αριστούργημα του οποίου μέρος αποτελούσα κι εγώ.Πιο πολύ ώρα μου πήρε το καθάρισμα από το βάψιμο.

2η μέρα 
Κατέβασα κουρτίνες καλύμματα τραπεζομάντηλα και αν το πλυντήριο είχε στόμα είμαι σίγουρη πως δε θα μου μιλούσε ευγενικά.Κάλυψα έπιπλα και έβαλα ταινία γύρω από πρίζες και σοβατεπί. Πέθανα από το  ανεβοκατέβασμα στη σκάλα,και όσο συνεχίζω τη δουλειά αντί να βελτιώνω την τεχνική μου τόσο δημιουργώ καινούρια αφηρημένα σχέδια στο πάτωμα και πάνω μου.Έκανα στο μπάνιο περισσότερη ώρα να καθαριστώ από ότι στο καθάρισμα του δωματίου.

3η μέρα
Αποφάσισα να εφαρμόσω μια τεχνική που μου έδειξε ο θείος μου για να μην ξοδεύω πολύ χρόνο στο καθάρισμα.Ένας κουβάς με σκέτο νερό και σφουγγαρίστρα δίπλα στον κουβά με την μπογιά.Απλώνω ένα λεπτό στρώμα νερού στο πάτωμα όπου βάφω και έτσι ότι μπογιά πέφτει στο πάτωμα δεν προλαβαίνει να στεγνώσει.Μια , δυο, τρεις και επειδή όταν δουλεύω σκέφτομαι διάφορα, έκανα την κίνηση σφουγγαρίστρα στην μπογιά και στο πάτωμα.Από τις πιτσιλιές στο πάτωμα πέρασα στη ζωγραφική με υπερμεγέθη πινέλο.

4η μέρα
Η μαμά μου για να με διευκολύνει μου πήρε το έξυπνο ρολό.Του βάζεις χρώμα μέσα και βάφεις χωρίς να λερώνεις λέει η διαφήμιση. Τι να κάνω εδώ που έφτασα θα το χρησιμοποιήσω και αυτό.Θέλει χρόνο και τρόπο για να ποτίσει  η μπογιά το ρολό και να αρχίσει να βάφει.Με το ένα λίτρο μπογιά μέσα όπως καταλαβαίνετε πιάστηκαν χέρια , πιάστηκε ο αυχένας...Μια χαρά τα πήγαινα ώσπου έσπασε το κοντάρι και έφυγε το ρολό απ΄το  παράθυρο.Ευτυχώς είμαι σε μονοκατοικία.

5η μέρα
Παύση εργασιών βαψίματος γιατί έχουν  μαζευτεί βουνό τα ρούχα για σίδερο και οι κουρτίνες είναι έτοιμες να περαστούν στα δωμάτια που τελείωσα.Ο Σεπτέμβρης ζήλεψε από το καλοκαίρι και συνεχίζει τις πολύ ζεστές μέρες το σαββατοκύριακο που θυσιάζω για τον καλλωπισμό του σπιτιού.

6η μέρα
Δεν είμαι από αυτούς που τα παρατάνε εύκολα και αφού έβαλα στο μυαλό μου να βάψω το σπίτι ,βρήκα μπογιατζή να ολοκληρώσει αυτό που ξεκίνησα.

7η μέρα
Το σπίτι έλαμψε και άστραψε. Έγραψα τέλος  στην καριέρα μου ως ελαιοχρωματιστής και είπα στον εαυτό μου "δεν ξαναπιάνω άλλο πινέλο...εκτός αν ...είναι για να ζωγραφίσω!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου