Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΡΟΤΟΚΕΪΚ

  Αφού τις τέλειωσα όλες μου τις υποχρεώσεις  - που λέει ο λόγος - είπα να κάνω ένα γλυκό. Είναι μια συνταγή που έχω από την ξαδέρφη μου τη Σούλα και τα υλικά του είναι για ένα ταψί φούρνου, θα λέγαμε ότι είναι διπλή δόση.

  Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι :
3 φλιτζάνια σπορέλαιο
4 φλιτζάνια ζάχαρη
4 φλιτζάνια καρότα τριμμένα
4 φλιτζάνια αλεύρι
8 αυγά
2 μπέκιν
2 φλιτζάνια καρύδια 
1 κουταλάκι γαρύφαλλο
1 κουταλάκι κανέλα 
1 φλιτζάνι σταφίδες
  Μπορεί η ιδέα του καρότου σε γλυκό να μη σας αρέσει όμως πιστέψτε με είναι ένα απίθανο κέικ που φέρνει λίγο σε καρυδόπιτα.Εμένα προσωπικά που μου αρέσει το ωμό καρότο δεν καταλαβαίνω την παρουσία του μέσα στο γλυκό.
  Αυτό που καταφέρνει είναι να κρατάει μια καλή ισορροπία υγρασίας που το κάνει να μοιάζει με σιροπιαστό ενώ δεν είναι.

  Άφησα για λίγο όλα τα άλλα.Σκέφτηκα να έχω στο σπίτι ένα γλυκό και να φάει η οικογένεια, αλλά και να κεράσω για το παλικάρι μας που βραβεύτηκε ως ο καλύτερος κολυμβητής  για τη χρονιά που πέρασε στην ηλικία του. Μας έκανε όλους περήφανους και μας κατασυγκίνησε!



1 σχόλιο: