Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Καλημέρα φίλοι μου!
Τι τέλεια μέρα η σημερινή! 
Σαν καλή μανούλα κι εγώ ετοίμασα πρωινό. Άλλος  θέλει γάλα καυτό, άλλος με κακάο, άλλος αλμυρό, άλλος γλυκό!Κυριακάτικο είναι το πρωινό. Ας τους κάνω τα χατίρια!
Με ψωμάκι που έμεινε από χθες και αυγουλάκια από τις κότες του γείτονα -οι δικές μας δεν...- έγιναν ζεστές αυγοφετούλες.

Αρνούμαι να ανοίξω την Τ.V. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα αρνητικό.Το Σάββατο πέρασε γρήγορα ούτε που κατάλαβα πόσο, αλλά τη σημερινή Κυριακή την άρπαξα από το πρωί και την κρατάω καλά για να την απολαύσω.
Κι ας είμαι άρρωστη, κι ας έχω διάβασμα, κι ας έχει και η κόρη μου διάβασμα αλλά δεν ανοίγει βιβλίο, κι ας με περιμένει ένα βουνό από ρούχα για σίδερο,κι ας έμεινε πάλι το υπόλοιπο της κουζίνας σε μένα να το νοικοκυρέψω, κι ας είναι αυτή τη στιγμή όλοι τους ...μα όλοι τους μπροστά σε μια οθόνη...ακόμα κι εγώ τώρα που το σκέφτομαι! Ενώ θα έπρεπε να αδράξουμε μια τέτοια μέρα και να είμαστε έξω. Ακόμα και η αυλή μας είναι υπέροχη έτσι έξω που στέκεται απολαμβάνοντας τις αλκυονίδες μέρες.

Ααααχ! Τέλεια μέρα η σημερινή! Παρ΄όλα αυτά είμαι με τις χουχουλιάρικες πιτζαμούλες μου, πήρα τα σιρόπια και τα αντιβιοτικά μου και διέκοψα την πρωινή ρουτίνα μου για να σας χαιρετήσω.Όλη η τραπεζαρία μου είναι χωμένη στα βιβλία ενώ πασχίζω να βγάλω άκρη! Τι τα θέλω; Τώρα στα "γεράματα " πάω να μάθω γράμματα; Μα είναι καταπληκτική η μέρα η σημερινή έτσι ανάμεσα στα πάνω και στα κάτω -χαρακτηριστικά  κυκλοθυμικού καρκίνου , δεν τ΄αρνούμαι- ανεβάζω  ταχύτητα να προλάβω τα πρέπει για να μου μείνει και λίγο από αυτά που θέλω για την πάρτη μου κι ας είναι άραγμα στον καναπέ απέναντι από το τζάκι!
Την καλημέρα μου φίλοι μου! 
Ναι ! Η σημερινή είναι μια υπέροχη μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου