Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

   Αν το χέρι μου έχει προέκταση θα έλεγα ότι είναι το τιμόνι του αυτοκινήτου. Αν μπορούσα να κρίνω τον εαυτό μου θα έλεγα ότι είμαι καλή οδηγός.Όμως σήμερα για μια στιγμή έφυγε το μυαλό και κόπηκαν τα πόδια μου . Δικό μου λάθος ναι! Έπρεπε να σταθώ και να ευχαριστήσω τον καλό μου φύλακα Άγγελο! Ξέρω πολύ καλά μια στιγμή πόσα μπορεί να σου φέρει.

   Συγκλονίστηκα , αλλά δε σταμάτησα εκεί! Προχώρησα ...η μέρα μου ήταν ακόμα μπροστά! Ήταν τρεις το μεσημέρι.Καμία αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα, φαγητό ,μάζεμα, διάβασμα...Α!Ψέματα!Η σημερινή ήταν μέρα της αφωνίας. Τώρα ή μιλάω πολύ, ή φωνάζω, ή τραγουδάω και η φωνή, μας τελείωσε.Στο ψιθυριστά λοιπόν σήμερα,  ακόμα και με τη νοηματική θέλησα να γλυκάνω τη μέρα  με μια συνταγή που την ξαναέδωσα εδώ παλιότερα αλλά την εκτέλεσα σήμερα με κάποιες αλλαγές.Μπισκότα βρώμης είναι, αλλά  απόψε έπαιξα με διπλή συνταγή και θα σας πω ακριβώς όπως την έκανα γιατί ήδη την έχουμε δοκιμάσει και είναι πεντανόστιμα.Έχουμε λοιπόν και λέμε:

370 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
4 βανίλιες
1 μπέκιν
1 κουταλάκι του γλυκού κοφτό αλάτι
400 γρ. καστανή ζάχαρη
180 γρ. νιφάδες βρώμης
300 γρ.σταγόνες κουβερτούρας
2 αυγά
250 γρ. μαλακό βούτυρο
200 γρ. Κόκκινα μύρτιλλα αποξηραμένα.

Κανονικά η συνταγή έλεγε καρύδια αλλά έχω κάτι κατοικίδια "σκιουράκια" εδώ που μου τα εξαφάνισαν, οπότε αυτοσχεδίασα με τα μύρτιλλα. Όλα μαζί τα ζυμώνουμε με τα χέρια καλά, είναι μια σφιχτή ζύμη.Σχηματίστηκαν περίπου 50 μπισκοτάκια.Τα αράδιασα σε δύο ταψιά και τα έψησα στους 200 βαθμούς -ο δικός μου φούρνος δεν είναι πολύ δυνατός- για 20 περίπου λεπτά. Όταν τα βγάζουμε είναι ακόμα μαλακά αλλά πολύ γρήγορα χάνουν την υγρασία τους και σκληραίνουν.

   Καληνύχτα από μια κατοικία γεμάτη από φωνές, φωνές που μαλώνουν, κουβεντιάζουν,συμφιλιώνουν! Καληνύχτα ψιθυριστά από μένα για εσάς παιδιά! Καληνύχτα στην επαναστατική Ευρώπη, στο γενναίο Μιλτιάδη, στην αριστοκρατική Παναγιώτα!Μια γλυκιά καληνύχτα για όνειρα που πραγματοποιούνται τη μέρα!

1 σχόλιο: