Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΜΕ ΡΥΖΙ

Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από το να ετοιμάζεις  φαγητό για την επόμενη και μέχρι να κάνεις μια άλλη δουλειά κάπου μέσα στο σπίτι να έχουν πέσει με τα μούτρα και να το έχουν τσακίσει. Γουρλώνεις μάτια,  παίρνεις ανάσα, κοκκινίζεις  και ενώ είσαι έτοιμη να εκραγείς ακούς: "Γιατί τα κάνεις τόσο νόστιμα ρε μαμά!!!" Βγάζεις αέρα από τη μύτη , κόκκινη ακόμα και με ένα σωρό λέξεις που προσπαθείς να κρύψεις κάτω από τη γλώσσα σου .
 Εισπνοή ......εκπνοή !

"Βρε Μαρία  γιατί κάνεις όλο διαφορετικές συνταγές;"
Απάντηση  έξω από τα δόντια: "Γιατί βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια".
Απάντηση μέσα από τα δόντια: "Μέχρι να βρω αυτό που σας κάνει να σταματήσετε να τρώτε".
Μα πώς να γίνει κάτι τέτοιο; Αφού και σύμφωνα με τα λεγόμενά τους είμαι ένα φυσικό ταλέντο στη μαγειρική!
Βγάλτε τεφτέρια είμαι έτοιμη να σας αποκαλύψω τη συνταγή μου, ρύζι με λαχανικά....χμμμμ αυτή τη φορά μου βγήκε λαχανικά με ρύζι .Ξεκίνησα για κάτι απλό, έβγαλα το τηγάνι αλλά στην πορεία παρατάχτηκαν μπροστά μου μια ποικιλία λαχανικών που δεν μπορεσα να αντισταθώ. 

Σοτάρω μπόλικο κρεμμυδάκι στο τηγάνι.
Ακολουθούν τα μανιτάρια που περιμένω να βγάλουν τα υγρά τους και να μαλακώσουν.
Σειρά έχουν τα καρότα,οι πιπεριές πράσινες και κόκκινες να συμπληρώσουν την  παλέτα των χρωμάτων.


Είχα κρασάκι ανοιχτό , λέω δε σβήνεις με κρασί;
Βάζω το αλάτι ,το πιπέρι το κόκκινο έτσι, γιατί εκείνη τη στιγμή ένιωσα ότι το θέλει το χρωματάκι του. Συμπλήρωσα με βραστό νερό σε αναλογία 2 νερό- 1 ρύζι.Πρόσθεσα το ρύζι.

Ξεχείλισε το τηγάνι! Είπαμε! Πήγαινα για λίγο ρύζι ....
Αφού στόλισα το πιάτο μου ,μοσχαρίσιο συκώτι αχνιστό με ντομάτα και λαχανικά με ρύζι και ενώ συναρμολογώ αυτήν την ανάρτηση σκέφτομαι τι ωραία θα ήτανε αν είχα προλάβει να δοκιμάσω!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου