Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Σήμερα  θα είναι μια υπέροχη μέρα!!!!
Ξύπνησα με πολύ θετική διάθεση και έχω σκοπό να την κρατήσω ,να μην την αφήσω να μου φύγει.
Έχω πάθει ένα κόλλημα με αυτήν την υπέροχη μουσική  του Σπανουδάκη.


    Την ακούω ξανά και ξανά ,δεν μπορώ να σταματήσω.Ξαφνικά νιώθω απέραντη αγάπη για όλους, νιώθω ότι όλα τα μπορώ ,όλα  θα τα καταφέρω και μου  είναι αδύνατον να σταματήσω να χορεύω με αυτόν τον υπέροχο ρυθμό που έχει μέσα του ζωηράδα παιχνιδιάρικη μικρού παιδιού,λίγο μυστήριο, και πολύ Ελλάδα.Είναι πολλά παιδιά που βγαίνουν   σιγά και διστακτικά έξω να παίξουν αλλά γρήγορα γίνονται χείμαρρος ,γεμίζουν τις γειτονιές με τις φωνές τους ,τις σκανταλιές τους με αυτά που λέμε τα παλιά παραδοσιακά παιχνίδια.Ναι αυτό είναι: παιδιά ,στους δρόμους να παίζουν και να χορεύουν.Και όλο να βγαίνουν από τον  εικονικό τους κόσμο και άλλα  και άλλα παιδιά και να ανακαλύπτουν την πραγματικότητα.
   Καλή σας μέρα φίλοι μου!
   Πιστέψτε το ,σήμερα θα είναι μια υπέροχη μέρα.
   Μόλις ανακάλυψα πως είναι ώρα για χαρά και εργασία!
   Σας αφήνω ...μια καινούρια περιπέτεια ξεκινάει................... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου