Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!

      Είχες τα γενέθλιά σου και μου θύμησες ένα Μάη πριν από .... τόσα χρόνια, δεν μπορώ να μετράω.Στο χωριό μια τούρτα έτσι απλά,κάτω από την κούνια και εμείς .Έκανα flashback και άνοιξα τα σεντούκια από το χτονοντούλαπό μου. Έψαξα σε σκονισμένα ράφια, σκάλισα μνήμες ξεθωριασμένες και ορίστε τι βρήκα.Κάτι λίγο από αυτό που είμασταν κάποτε...

   Δε μου έφτασε όμως αυτό.Δεν ήθελα μόνο να συγκινηθώ.Αυτό το καταφέρνω και με μια σκέψη.Ήθελα να χαμογελάσω .Πιο σωστά θέλω να χαμογελάμε με αυτά τα ωραία που μπορέσαμε,που επιδιώξαμε, που είχαμε την τύχη  να έχουμε ζήσει.Έλα μη μου κλαις και μη μου στεναχωριέσαι...Σου έχω μια έκλπληξη.....
  Λοιπόν το ρολόι λέει 2:23 π.μ.και εγώ είμαι ακόμα  εδώ.Τι έκανα με το που κλέισαμε το τηλέφωνο;Σου έφτιαξα όχι μία αλλά δύο τάρτες, ίδιες με αυτές του χωριού.
  Έστρωσα το τραπεζομάντηλο, στόλισα το τραπέζι με γιασεμί από τον κήπο, έβγαλα "το καλό μου σερβίτσιο",όπως παλιά και ορίστε το αποτέλεσμα...
Βλέπεις ;Ετοίμασα και λουκανοπιτάκια.Να έχουμε και αλμυρά με τα γλυκά μας.Την επόμενη φορά θα γράψω τις συνταγές αφού προνόησα και έβγαλα φωτογραφίες.Όλα φτιαγμένα από τα χεράκια μου για να σου ευχηθώ "τα καλύτερα να είναι αυτά που θα ΄ρθουν".
   
Καλημέρα Δέσποινα, Ειρήνη,Σπυριδούλα,Χριστίνα,Γιωργία,Βίβιαν,Χριστίνα, Μαίρη,Κατερίνα,Μυρσίνη,Γιάννη,Κώστα....Καλημέρα φίλοι μου όπου κι αν  είστε.Εγώ πάω για ύπνο τώρα ...ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου