Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΕΠΕΣΕ Η ΑΥΛΑΙΑ

   Σήμερα έπεσαν οι τίτλοι τέλους για το "Μυστικό...".Αν και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην αφήσω το συναίσθημα να  με παρασύρει... σήμερα το απόγευμα ένιωσα μια ενόχληση που να πάρει.

 Και έτσι μέσα σε μισή ώρα κομμάτι κομμάτι το σκηνικό αποσυνδέθηκε και μαζί του ένα μέρος από τα όνειρά μου.
  Και ποιος είναι ο πιο ασφαλής δρόμος για να χειραγωγήσεις τα αισθήματα; ... Το γέλιο!!!Ένα δύο τρία και πάμε! Το σκηνικό ξεστήθηκε με παιχνίδια και δρώμενα του γέλιου και της χαράς για να είναι ο αποχαιρετισμός πιο εύκολος!
Μια φωτογραφία στο θρόνο;
Να μην έχω κι εγώ;Τόσο κόπιασα για αυτόν τον θρόνο!
Τώρα θα σου δείξω εγώ......
Άντε! Έλα Γωγώ και μια μαζί. Όλους ο θρόνος μας χωρεί!
Και στο πηγάδι μα ναι! Φυσικά!Πού θα την βρούμε ξανά τέτοια ομορφιά!

Και γελώντας, ξεφυσώντας φτάσαμε στο τέλος παιδιά!Τέλειωσε το παραμύθι... το κουκί και το ρεβίθι! Ήμουνα κι εγώ εκεί, με ένα κόκκινο βρακί!Μα εσείς να μην το πιστέψετε...Γιατί ποιος ξέρει τι είναι ψέματα και τι αλήθεια; Έτσι είναι τα παραμύθια! Κι όλα είναι μια χαρά...ας φορέσω τώρα τα γυαλιά...μη μας πάρουν μυρωδιά!
Καληνύχτα φίλοι μου! Καληνύχτα Τσάρε! Καληνύχτα μυστικό! Και εσύ παλάτι φανταχτερό! Καληνύχτα στα παιδιά ,να χουν όνειρα γλυκά! Καληνύχτα και σε μένα! Με το καλό να δεχτώ κάθε όνειρο μεγάλο ή μικρό και με ένα μολύβι και λίγο χαρτί να πλάθω εικόνες με χρώμα και μουσική !Φιλιά!




 

2 σχόλια:

  1. Καληνύχτα!Να ονειρεύεσαι, να ταξιδεύεις,να γελάς και να ζεις,για να ομορφαίνεις και τη δική μας ζωή !Εύγε Μαρία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυτάλαντη Μαρία νιώθω τυχερή που σε γνώρισα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή