Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ

   Και σλάτς σλουτς βουτηγμένη μέσα στα νερά προσπαθώ να καθαρίσω τη λάσπη από τα πλακάκια,τις βεράντες τους τοίχους. Μα γίνεται αυτό το πράμα; Όσο για το αυτοκίνητο ...μόλις πλησίαζα  του φώναζα "άνοιξε πόρτα¨" μπας και γίνει κανένα μαγικό και ανοίξει όπως "το σουσάμι άνοιξε" του Αλή Μπαμπά.Πού αυτό ; Χωμένο μες στη λασπουριά να μου κάνει πλάκα " Πιασε με αν μπορείς χωρίς να λερωθείς". 
   Δηλαδή με αυτή τη βροχή δεν μπορώ ούτε ένα τραγούδι να πω και να χορέψω τόσο τρυφερό και αγαπημένο και τακα τι τακ να πλατσουρίσω με ευχαρίστηση κάτω από αυτήν την ευλογία του Θεού.
Μα και πάλι αν σκέφτομαι τι περιέχει η βροχούλα , το μαλλί, το αμάξι και τα πλακάκια μένω στο δέντρο και χάνω το δάσος φίλοι μου. Πόσες πιθανότητες έχω να επισκεφτώ την Αφρική; Ε ! Πόσες ; Μου κάνει λοιπόν τη χάρη και έρχεται αυτή σε εμένα! Και παρά το γεγονός ότι η Άνοιξη ήρθε και ο κήπος μου με φωνάζει ενώ εγώ έχω βγάλει ρίζες στην καρέκλα μου διαβάζοντας, αυτή τη βροχή δεν μπορούσα να την προσπεράσω.

   Πήρα λοιπόν το λάστιχο και συνέχισα το έργο της τραγουδώντας στα νερά και πλατς και πλουτς και χωρίς τις ικανότητες του Τζιν Κέλι  τα κατάφερα να γίνω μούσκεμα ως το κόκαλο.Σλατς σλουτς μπήκα στο σπίτι στάζοντας και αφήνοντας πίσω μου σημάδια από νερά. Σιγά το πράμα ... και το χαμόγελο της ευχαρίστησης χάθηκε καθώς αντίκρισα τα δυο μου κορίτσια βουτηγμένα και πνιγμένα στα κινητά τους! Με πόσους κουβάδες νερό να τις περιλούσω για να συνέλθουν;
Και πάλι λέω: "φάση είναι θα περάσει" και singing in the rain  σας στέλνω την καλημέρα μου και δυο φιλιά πεταχτά!  

2 σχόλια:

  1. Ας το ελπίσουμε! Μια καλησπέρα ανοιξιάτικη ,γεμάτη άρωμα από ανθούς πορτοκαλιάς στέλνουμε και εμείς να σας μεθύσει!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Τι (με) μας κάνεις! Ανοιξιάτικα αρώματα...άνθη πρτοκαλιάς... Έχω μεθύσει...Σας έχω πεθυμήσει!!!

      Διαγραφή