Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

ΚΕΚΑΚΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

Τα έβλεπα στο pinterest και ζήλευα είναι αλήθεια  τόσο όμορφα, τόσο χαριτωμένα. Μα όταν πήγαινα να διαβάσω συνταγή και συναντούσα υλικά άγνωστα έσκαγα ακόμη περισσότερο. Μια και δυο αποφάσισα να αυτοσχεδιάσω στο κενό της Τρίτης όχι τίποτα σπουδαίο απλά τη συνταγή του κέικ.


Όπως το κάνω κάθε φορά 4 αυγά , 250 γρ. βούτυρο, 500 γρ. αλεύρι, 1 μπέκιν , μία βανίλια ,2 κούπες ζάχαρη και γάλα ένα ποτήρι και κάτι με το μάτι. Καλή είμαι ... άλλα σε γραμμάρια άλλα σε κούπες και έβαλα και το μάτι. Προσδίδει εμπειρία!Όταν έχω πορτοκάλια στύβω και χρησιμοποιώ το χυμό τους αντί για γάλα, ή συμπληρώνω.Εμένα μου αρέσει πολύ και το χοντροκομμένο ξύσμα της φλούδας τους. Τα παιδιά όμως έκαναν ένσταση και το έκοψα.


 Συνήθως τους κάνω δίχρωμο κέικ με κακάο.Αυτή τη φορά ο Μιλτιάδης μου ζήτησε να το κάνω όλο σοκολάτα και επειδή θα χρησιμοποιούσα ατομικά φορμάκια είπα να του κάνω το χατήρι. Η μόνη καινοτομία που έπραξα ήταν που έβαλα από ένα κομματάκι αμυγδαλόπαστα και λίγες σταγόνες λευκής σοκολάτας.


Πολύ μπελάς το ψήσιμο βάλε βγάλε στο φούρνο δεν είναι όπως το κέικ που το ρίχνεις μέσα και το βγάζεις σε 50 λεπτά. Και αφού τα κατάφερα και δεν έκαψα καμιά φουρνιά είπα να περάσω στη διακόσμηση.Με μια έτοιμη σκόνη κρέμα ζαχαροπλαστικής και φρουτάκι του δάσους είχα αυτό το αποτέλεσμα.
Πάντως μια ομορφιά την έχουνε. Εχθές τα έκανα σήμερα ήταν τελειωμένα! Νομίζω πως η συνταγή πέτυχε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου