Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

  Φτάσαμε μια βδομάδα πριν το Πάσχα.Τα σχολεία θα είναι κλειστά για δύο βδομάδες ανάσα  για τις μανούλες που" διαβάζουν" με  τα παιδιά τους.
     Μαζί με τα έθιμα και τις παραδόσεις που τηρούμε για αυτές τις μέρες και μου αρέσουν πολύ , με κατατρέχει και η μανία καθαριότητας που μάλλον τη κληρονόμησα  από τη μαμά μου.Έτσι λοιπόν σήμερα τέλειωσα με το σπίτι και στόλισα τα πασχαλινά μου.Κρέμασα τα αυγά μου στα κλαδιά,κάθησα τα κουνελάκια μου πάνω στο τζάκι μαζί με την κυρά Σαρακοστή (φτιαγμένη από αλεύρι και νερό).
  'Εβγαλα την κλώσσα μου σε σεργιάνι μαζί με τα κοτοπουλάκια της και τα αυγουλάκια της.Πρώτο τραπέζι τα αυγά στρουθοκαμήλου στο σαλόνι και ο κούνελος στο καλάθι περιμένει τη Μεγάλη Πέμπτη να γεμίσει με αυτά που θα βάψω με τα  κρεμμυδόφυλλα. 
   
  Ωραία τα τακτοποίησα, κάθομαι και τα καμαρώνω μόνη μου.Όλοι οι υπόλοιποι στο σπίτι περνούν αδιάφοροι.Μεγαλώνουν γρήγορα τα παιδιά και αφήνουν πίσω τους τον αυθορμητισμό,τον πηγαίο ενθουσιασμό για απλά πράγματα, τη δημιουργική τους φαντασία.Πολύ με λυπεί αυτό...Κάνω λοιπόν αυτό που μπορώ καλύτερα  .Αφού έχω την τύχη να συναναστρέφομαι με παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών, μένω για πάντα παιδί και επιμένω  να τους υπενθυμίζω πως τα ωραία πράγματα βρίσκονται στα μικρά και  καθημερινά.
   Τώρα περιμένω να μου κάνει ο καιρός χαρούλες να βγω σαν τα σαλιγκάρια για τις  εξωτερικές δουλειές.Και πού ξέρεις μπορεί να βρω σοκολατένια αυγά από τον πασχαλινό κούνελο!!!!




    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου