Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

   Την Πέμπτη μπαίνει ο Μάιος ,ο Τριανταφυλλιάς,ο Κερασάρης ,ο Λούλουδος,ο Πράσινος  , ο τελευταίος μήνας της  άνοιξης.Θα κάνει παρέλαση με άρμα στολισμένο με  όλα τα χρώματα και τις αποχρώσεις του ουράνιου τόξου που θα πάρει από τα αγριολούλουδα της εξοχής.Θα τρέξουμε να γιορτάσουμε μαζί του,να τον δούμε , να τον αγγίξουμε, να μεθύσουμε από τα αρρώματά του.Καιρός να φορέσουμε  τα μαγιάτικά μας.




    
    Τα στεφάνια είναι η αδυναμία μου.Διαλέγω φρέσκα κλαδιά από κληματαριές την άνοιξη και το καλοκαίρι που είναι εύκαμπτα  και τα σχηματίζω πλέκοντας πλεξούδες και τυλίγοντάς τα.Τα αφήνω να ξεραθούν και είναι έτοιμα για στόλισμα με γιρλάντες  που θα βρούμε έτοιμες ή στολίδια που θα φτιάξουμε μόνοι μας.Ένα πολύ εύκολο και ωραίο λουλούδι είναι αυτό που βρήκα  εδώ.Εγώ έκανα το ίδιο σχέδιο με μια μικρή παραλλαγή.Σχεδίασα σε τσόχα τη σπείρα με καμπύλες και την έκοψα.


Το αποτέλεσμα ;Σαν αληθινό τριαντάφυλλο.Υπερβάλλω;
   Συμφωνώ πως τα αληθινά είναι τα καλύτερα ,αλλά εγώ προτιμώ να τα θαυμάζω και να τα απολαμβάνω στη φυσική τους κατάσταση.Δηλαδή έξω στη φύση.Έτσι έκανα τα λουλουδάκια μου , στόλισα το σαλόνι μου και είμαι έτοιμη να καλώς ορίσω το Μάιο.
Ε!Για να μη χαλάσουμε και τις συνήθειές μας θα τραγουδήσουμε το

 Λουλούδια ας διαλέξουμε 
και ρόδα και κρίνα
και ελάτε να πλέξουμε 
στεφάνια με κείνα
στο Μάη που σήμερα
 γιορτάζει στη γη.

Εντάξει ...τραγουδώντας  θα φτιάξουμε και ένα  φυσικό στεφάνι αλλά ως εκεί.
Να περάσετε όμορφα αγαπημένοι.Καλό μήνα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου